Pages

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, February 3, 2011

Siapakah aku dihatinya


Rindu,
Jiwa gelisah, hati meronta,
Di sana sini,
Terbayang sidia,
Layakkah aku,
Merindui dirinya.

Bagaimanakah keadaannya,
Rindukah padaku,
Atau?,
Hanya aku yang mengharap,
Secebis kasih,
Pada insan yang bertakhta dihatiku.

Aku keliru,
Menanti jawapan darinya,
Aku buntu,
Mendengar kiasannya,
Aku perlukan kepastian,
Dari si dia yang aku kasihi.

Dari tutur katanya,
Aku memasang angan,
Dari renungannya,
Aku membina impian,
Sidia sering mengujiku,
Tahukah dia perasaan hatiku?

Bila diperlukan,
Dia sentiasa disisiku,
Bila berjauhan,
Dia sering menghubungi,
Bila kukenangi,
Dia seringkali mendampingiku,
Namun?..,
Siapakah aku di hatinya.

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers